lørdag 17. mars 2012

St. Patrick's må markeres også i år

Tradisjonen tro får jeg markere St. Patrick’s Day på bloggen også i år. Jeg starter dagen med noen bilder fra mine vandringer rundt i Dublin. Det er ikke særlig spennende motiver, men det er ofte slik jeg har opplevd Dublin, jeg har kost meg når jeg har ruslet rundt i byen. Og selvfølelig må det være musikk, det har alltid vært en viktig del av turene mine til Irland. I løpet av dagen blir det sikkert en Guinness eller to, også kan jeg glede meg over at det ikke er så veldig mange uker til min neste tur til Dublin.










                     




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggen er åpen for anonyme kommentarer, men jeg ser helst at du kommenterer med et navn, det behøver ikke være ditt eget. Da velger du navn/nettadresse, det er ikke nødvendig med nettadresse. Dersom flere anonyme kommenterer under samme bloggpost kan det bli ganske kaotisk og vanskelig å skjønne hvem som er hvem.

Kommentarer som inneholder skjellsord og usakligheter vil heretter bli slettet.