fredag 7. september 2012

Ferie

Da er det ferietid her på bloggen, så hvis noen skulle kommentere og ikke få svar, så er det altså derfor. Jeg kommer ikke til å ha noen nettforbindelse de dagene jeg er borte, da jeg bare har med meg en sliten mobil som synger på siste verset. Den har ingen nettforbindelse og det er vel bare et tidsspørsmål før den trekker sitt siste sukk. Og egentlig er det veldig deilig å være vekk fra nettet litt, så kan jeg konsentrere meg om det jeg ser og opplever.

Noe som kommer til å bli brukt de kommende dagene er kameraet. Det blir sikkert noen bilder her på bloggen etter hvert også. Da jeg var på det som må være å betrakte som årets vinterferie, Dublin i mai måned, ble det ikke så mange bilder. Jeg har tatt bilder av det meste der før, dessuten ble en stor del av tiden tilbrakt på pub, hvor jeg drakk Irish Coffee i et forsøk på å holde meg noenlunde varm. Noen bilder ble det likevel, her et bilde jeg tok i Dublin Zoo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggen er åpen for anonyme kommentarer, men jeg ser helst at du kommenterer med et navn, det behøver ikke være ditt eget. Da velger du navn/nettadresse, det er ikke nødvendig med nettadresse. Dersom flere anonyme kommenterer under samme bloggpost kan det bli ganske kaotisk og vanskelig å skjønne hvem som er hvem.

Kommentarer som inneholder skjellsord og usakligheter vil heretter bli slettet.