søndag 7. mars 2010

Kommentarene som ble borte

Mystiske ting har skjedd
Etter at jeg hadde skrevet forrige bloggpost skjedde det noe mystisk. Jeg dristet meg til å skrive om noen kommentarer jeg har fått. Dette skrev jeg forrige søndag, på tirsdag var en av disse kommentarene forsvunnet, den verste av dem. Også ett par andre kommentarer ser ut til å ha forsvunnet, disse hørte til andre innlegg, skrevet omtrent på samme tid, og var av det hyggelige slaget. Hva som har skjedd aner jeg ikke, det hele fortoner seg en smule mystisk.
Jeg ble i hvert fall såpass forskrekket at jeg umiddelbart gikk inn for å sikre alt som sikres kunne.

Om dette skyldes en eller annen merkelig tilfeldighet eller om det er andre grunner til det skal jeg la stå åpent. Uansett er det dumt å skrive ting på andres blogger, eller i det hele tatt, som man ikke vil stå inne for. Kommentaren som ble borte ble for øvrig ikke helt borte, jeg hadde nemlig satt den inn i en mail jeg hadde sendt, og den mailen befant seg fremdeles på min pc.

Kommentaren var som følger: Det sier kanskje litt om deg og....du skriver at du en gang da ved Aetat hadde kurs.....litt lenge siden du hadde disse erfaringene kanskje. Med den bitterhet du viser skjønner jeg at det blir litt vanskelig å gå ut i jobb...møte mennesker og en hard verden....men som du kanskje vet... vi må til slutt alle tilpasse oss...eller sitte i eget mørke å være bitter....ditt valg...å lykke til på reisen

Jeg var forberedt på at ett eller annet kunne skje etter at jeg skrev forrige innlegg, derfor fulgte jeg ekstra godt med, ellers hadde jeg neppe registrert forsvinningene. Jeg kommer også til å følge med framover, i tilfelle mer merkelig kommer til å skje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggen er åpen for anonyme kommentarer, men jeg ser helst at du kommenterer med et navn, det behøver ikke være ditt eget. Da velger du navn/nettadresse, det er ikke nødvendig med nettadresse. Dersom flere anonyme kommenterer under samme bloggpost kan det bli ganske kaotisk og vanskelig å skjønne hvem som er hvem.

Kommentarer som inneholder skjellsord og usakligheter vil heretter bli slettet.